Hvorfor bli medlem i Ekne Idrettslag?

Alle som er spillere, trenere eller ledere i Ekne IL må betale medlemskontingenten. Uten dette kan du ikke representere klubben, og klubbens forsikring gjelder heller ikke.

Som medlem i Ekne idrettslag kan du delta i de forskjellige aktivitetene laget driver, eller du kan være med å støtte idrettslagets aktiviteter og det idrettslaget står for.

Klubben har innført HOOPIT for å forenkle hverdagen bl. annet medlemsverving, følg denne linken for å melde deg inn som medlem i Ekne Idrettslag. Du får et alternativ om å melde deg inn i en gruppe, hvis du er usikker på hva du skal velge så kan du velge gruppen "støttemedlem" :)

Alternativt så kan du bruke VIPPS: 109783 (EKNE IDRETTSLAG), eller Bankgironr: 4484.30.631. Merk med "Medlemsavgift - Fornavn og Etternavn"

KONTIGENTSATSER:

Familie kr. 500 (inkl. barn inntil 18 år)
Voksen kr. 250
Barn kr. 150